Mammi på nya äventyr

Javisst sörru! Idag har jag förkovrat mig i rekontruktionskirurgins "underbara" värld. Blev tillfrågad av arbetsledningen i veckan om jag kunde tänka mig att jobba över en stund pga vår extrasatsning på rekonstruktioner hos kvinnor som har hereditet för bröstcancer och därför erbjuds profylaktisk mastektomi. Så jag tänkte att även om mastektomi inte är den roligaste operationen jag vet, kan det ju alltid vara intressant i rent studiesyfte, för min egen utbildnings skull. Så idag blev det en nätt liten övertid på 3,5 timme...

Hann bara hem, in i duschen och vända innan det var dags att träffa min gamla arbetskamrater på öron. Vi hade bestämt dejt på Manesa i stan, och jag säger bara det: är ni där - beställ tapas! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!
Helt underbart gott och lagom mycket mat, vi tog 3 olika smårätter var och var 5 personer, det var alldeles lagom mycket, alla blev mätta och nöjda och så fick det ju plats en liten chokladtryffel till efterrätt också ;-)
Jättekul att träffa brudarna igen, att få reda på senaste nytt och få sig många goa skratt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0