Filosofi från köpcentrat

Jaha så har man varit ute i fredagsruschen för lite "panikhandling" innan semestern. Som vanligt kom jag väl hem med ungefär hälften av vad jag skulle ha och glömde både linser och mat till vovven, men det är ju en dag imorgon också (lugn, vovven FÅR mat ändå!). Kläder och sandaler till barn, klänning och hårklippning till mor, godispåse till far (han får handla kläder och skor själv eftersom han och jag har totalt olika smak). Gick först till Gina och provade en jättesöt svart klänning med vita prickar och en liten tyll-underkjol, men konstaterade snart att den var nog inte till för breda 30-taggare utan snarare anorektiska tonåringar. Styrde kosan vidare mot JC eftersom jag nästan alltid brukar hitta nåt där. Icke. Plagg i storlek M-L verkar inte vara JC:s melodi, endast XXXS, XXS och möjligen nåt fetto med storlek S göre sig besvär! Lätt svettig stormade jag in på nyöppnade Intersport och hittade faktiskt sandaler till barnen och flipflops till mig själv, summa 340 kr! Nöjd tittade jag även in på H&M. "Handla för 500 så drar vi av 100 :-". Taget! Smått och gott i bomull till småmonstren och en 98 kronorsklänning till mor blev resultatet. Sen gjorde folkmyllret mig lätt svettig igen så då var det dags att styra kosan hemåt.

Känns som om jag glömt nåt inför resan, vad kan det vara..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0