Varm om hjärtat...

...blev jag igår. Vad glad jag blev över ditt telesamtal, Millan! Berättar inte mer än så här på bloggen utan ditt godkännande såklart. =)

...blev jag även idag på mitt jobb. Dels för att jag äntligen fick ha lite ortopedi igen, idag stiftade och "cerklagade" vi ihop en patellafraktur, något som jag inte haft förut. Dels för uppmuntrande ord från en arbetskamrat (tack Monica - det betyder jättemycket att få beröm av nån som jobbat länge!).

Jag passade även på att ha lite allsång i korridoren under vårt "glamourösa" städjobb (städa hjul på sopkorgar och andra grejer som ryms i en operationssal) men det var nog inte lika uppskattat. Förstår inte att folket vill höra Larz-Kristerz istället för AC/DC?!

FLER BRA DAGAR ÅT FOLKET!!!


Patellafraktur med cerklage och någon sorts stift


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0