Seglördag och valågren

Herreguud en sån seg lördag. Den har verkligen släpat sig fram, trots att jag försökt fylla den med diverse aktiviteter. Imorse kl 09.05 ringde Eddies kompis och ville leka. Alla föräldrar, let´s have an omröstning: vilken tid är det okej att låta barnen ringa till kompisar på helger? Jag själv blev uppfostrad med att man ringer helst inte före kl 10 om det inte är nåt viktigt. Imorse stod jag precis och borstade tänderna, iklädd underkläder, sängar obäddade, frukosten fortfarande på bordet och hela huset i oordning, då sonen kommer upp och undrar om det är okej att leka med kompis. Då sa jag javisst, men inte än på en timme, kände mig ju fortfarande "i nattmössan" ju!

Dagen i övrigt har spenderats i studsmattan, i sandlådan, i tvättstugan, gympandes framför tv:n och framför spis/kylskåp/matbord utfordrandes barn. Känner mig såååå uttråkad. Dessutom var maken tvungen att ta min bil till jobbet då hans hade punktering. Så inte har man kunnat åka iväg och göra nåt heller. Förhoppningsvis kan vi skjutsa honom imorgon så bilen blir tillgänglig under dagen så man kan hitta på något att fördriva tiden med.

Kvällen i övrigt bjuder ju på fotboll Danmark-Sverige, så det hade jag tänkt glo lite på.

Har fortfarande inte bestämt hur jag ska rösta imorrn, har ni? För rösta det ska jag - viktigt!!!



Den här killen avgör ikväll till Sveriges fördel! ;-)

Kommentarer
Postat av: Millan!

Jag håller med DU!! Inte förren kl 10 på morgonen, om man inte har bestämt något annat. Man vill ju fixa till allt innan och så ju.

Hmmmm kl 9.05, då är ju inte vi vakna än ju. Hahaha.....



Kram

2009-06-08 @ 08:13:17
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0