Det här ser jag framemot idag!



I övrigt är jag på dåligt humör så jag antar att jag ska ta och hoppa i träningskläderna och köra ett hårt pass. Kanske man blir lite medgörligare sedan..? Planerna för dagen ser i övrigt ut som följer: sillunch, midsommarfirande på Åby IP ("for the children" - själv skulle jag gärna slippa!), Sverige-Italien 16.00, ringa till mams & paps & önska trevlig midsommar, laga nåt krubb, underhålla barn och gammelmormor (tur att hon står ut med mig!), gå ut med hund och somna med ett glas rött i fåtöljen. Visst är jag tragisk?! =)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Upp med hakan! Det här låter som en riktigt trevlig dag (fast maken som jobbar saknas förstås). Efter träningspasset är du "på hugget igen". Snart semester och då är ni alla välkomna till Storsjön för diverse trevligheter.



Kramar från mor

2009-06-19 @ 10:35:54
Postat av: Jenny

Tack mor, ser framemot det! Fyll kylskåpet, ladda luftgeväret och tanka båten. Troligen kommer huliganerna vecka 28!

2009-06-19 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0