+30 och vad gör mami...

...jo jag har städat hela övervåningen! Dammtorkat, plockat leksaker, torkat ur sängar och sängstolpar och dörrar och dammsugit och våttorkat golv och toaletten var ju ett kapitel för sig...till sist tyckte maken att jag skulle komma ta en paus och hoppa i poolen! =) Men rent blev det (och samvetet också!).

Har nu tillbringat 3 timmar i sol och pool och konstaterat att solen "tar" minsann hemma i Sverige också. Dags att fixa lite käk innan vi tar oss an nedervåningen. Imorrn är båtutflykt och fiske inplanerat så man får hoppas på att vädret håller i sig. Lite gung på ytan gör ju inget men när det blåser för mycket blir jag landkrabba!

Skönt att inte behöva ha söndagsångest på åtminstone 3 veckor...semester here I come! B-)



Givetvis så ser jag ut så här varje gång jag städar...NOT!! ;-)

Kommentarer
Postat av: mamsenaa

Mamma är lik sin mamma.....

2009-06-29 @ 08:52:23
Postat av: Millan!

Hehe, snygg klädsel. ;o) Hmmmm, jag tror nog att du ser ut så där ja. hehe.....

Hoppas det är bra.



Kramiz

2009-06-29 @ 18:10:59
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0