Men guuuud...!

(ja, detta är ett gnällinlägg och jag tänker inte förklara vem det är som åsyftas, så det behöver ni inte tjöta om! Och nej morsan, det är inte du!)

..lägg ner, människa? Vad vill du egentligen? Du om någon borde väl hålla dina "goda råd" för dig själv..? Nästla sig in på detta vis...vad kommer härnäst? En fika "for old times sake"?!

Så, då är jag klar med det.

Idag är det SOOOOOL!!! Jag förväntar mig en härlig dag med träning, gott kaffe och god mat, snälla barn, en förstående man och en mindre pipig vovve! =)

Ha en underbar dag alla!



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej jenny!!

Hoppas att du tvålade till personen i fråga :o)

här regnar det idag iaf! Men jag ska hobba så då e d väll en sak! Inte kul när man har semester!!

Hoppas du får en trevlig solig dag:0)

2009-07-08 @ 09:32:03
Postat av: morsan

Heja Jenny! Stampa ner foten!

2009-07-08 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0