Kungligheter

Eftersom jag är så ytlig och gillar skvaller, kungligheter och dessutom träning, läste jag denna artikel: http://www.aftonbladet.se/nyheter/victoriagiftersig/jennyalexandersson/article5471361.ab
och konstaterade att jäklar, vilken vacker kronprinsessa vi har! Sen konstaterade jag även att ja, jag är för kungahusets bevarande, trots att det verkar vara på modet att dissa, gapa och härja om att de skor sig på skattepengar, lever lyxliv gratis osv. Men trots detta så kan man ändå inte komma ifrån att de är en utmärkt reklampelare för Sverige. Dessutom drar de in pengar till många välgörenhetsprojekt som inte skulle ha funnits utan hjälp från dessa "dragplåster". Men hur som haver lever vi i en demokrati och har fortfarande rätten att tycka och tänka vad vi vill om vem vi vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0