40 bullar och 40 kakor

...kom jag på att jag skulle baka kl 20 igår kväll! Rastlösheten fortsätter alltså ha sitt grepp om mig. Dessutom hade vi tillbringat eftermiddagen på Busfabriken med barnen och så körde jag ett träningspass på förmiddagen medan grabbarna spelade bilspel, så man kan ju tycka att jag åtminstone borde vara lite trött i skallen. Inte då! Var vaken till ca 00.30 innan jag kvartade in, sen väckte Eddie mig 04.15 för att upplysa om att "strömmen hade gått" och att han inte kunde tända sin taklampa. Sen blev det väl ingen mer kvalitetssömn utan jag låg och vände och vred på mig tills vovven krävde att få bli utsläppt 07.30. Funderade då på om jag skulle baka mer kakor men besinnade mig och satte på en kanna kaffe och gjorde frulle istället. Har nu sett på nyhetsmorgon (när hände det senast?!) och funderar på att ta mig an tvättstugan och gå en prommis med vovven som sitter och tycker synd om sig själv här bredvid.


Kommentarer
Postat av: Madde Walle

och här sitter jag och tror att kylskåpsstädning och garderobsrensning är nåt att vara stolt över!!!! Hinner din familj uppfatta att du är där när du swischar förbi? och apropå det kan jag få en bulle... hihi

2009-07-07 @ 19:03:37
Postat av: mamsen

Du har alltid varit bra på att baka goda bullar och allt möjligt gott!

2009-07-08 @ 07:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0