Zumba

Har ni testat det? Nu har jag iallafall gjort det. Det var inte så lätt som det ser ut på tv-shop kan jag lova! Naturligtvis vägrade lill-Lennart ge femhundra spänn för något man kan ladda ner...så det gjorde jag. Körde igång imorse med Basic (där man får gå igenom stegen) och 20-min programmet. Ingen hårdkörning men svettig blev jag iallafall. En utmaning att lära sig stegen med min stela fotbollskropp! Tur att man kan dra för persiennerna, hehehe =). Nästa träningstillfälle blir det "cardio party" så pumpen får lite mer träning. Har även laddat hem Blossoms power yoga så den kör jag nog imorgon kväll om inte jobbet kört slut på mig totalt. Känns konstigt att ha en dag ledigt mitt i veckan eftersom jag är van att jobba bara raka veckor.

Nyss kom "lilla" soffan hem också, så den ska vi väl skruva med och impregnera i eftermiddag, så man kan testa divanen ordentligt ikväll (läs: somna i soffan)...återkommer med rapport!



Schysst flyer! =)

Kommentarer
Postat av: Vera

Jo jag går å småspånar på det jag med. Grannkärringen kör det redan och tycker att vi ska gruppträna några st framöver när man inte skrattar så mycket åt sig själv=) vart laddade du hem ditt då.. piratebay?

2009-12-02 @ 13:46:28
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ett hett tips är att googla på zumba download...jag fick upp en hel hög med torrenter. Sen får man väl söka sig fram vilka delar man vill ha, finns ju några att välja på.

2009-12-02 @ 13:53:20
Postat av: annica

visste inte ens att det fanns något sånt. hehe nu brukar väl jag inte kolla på just tvshop men iaf! var det ett lyckat köp ?

2009-12-02 @ 23:33:02
URL: http://annicasidebrand.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nejnej, här köps inget när man kan ladda ner... ;)

2009-12-03 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0