Jul, jul...

...vad man ser framemot den, men lika skönt det är när den är här, lika skönt är det när gästerna gått och man kan koppla av i "skönbyxor" i tv-soffan på julaftonskvällen. Här firade vi julafton med våra barn, päron, gammelmormor och Tessan. Gott med all julmat, men nu får det räcka känner åtminstone jag. Fick ju för mig att jag skulle testa Leilas hallon cupcakes till dessert, och så här blev dom:


Snygga men ack så sockriga...a little bit too much efter julmaten tyvärr!

Självklart fick vi besök av tomten i år också. Dessvärre började Tomten fnissa och sa att skägget kliade efter några minuter, så hon avslöjade sig till My:s stora förskräckelse...


Vem får den äran att köpa tidningen nästa år..?


Försökte lura med mig gubben ut på tapasrestaurang ikväll men det gick inte. Vi håller ju på att fräscha upp hallen och idag var det dags att sätta väv, så tiden (och orken!) räckte inte riktigt till för utgång på kvällen. Det blir kanske När lammen tystnar ikväll, enligt Eddie så var det ju "en thriller, så då kan ju jag se den..."
Hmm vet inte om jag tycker det är så lämpligt för en 8-åring kanske?! Vi får väl se var vi landar. Karraskålen är laddad och dippen står i kylen - kanske jag borde köra ett yogapass innan jag gräver för djupt i dem??? =)

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS varje dag :) Kraaaaam :)

2009-12-28 @ 17:52:34
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0